ارزیابی املاک و دارایی‌ها جهت سفارت و مهاجرت


ارزیابی املاک و دارایی‌های اشخاص و اثبات تمکن مالی و برآورد آن و همچنین تهیه‌ی صورت‌های مالی حسابرسی شده جهت مهاجرت و ارائه به سفارت برای اخذ ویزاهای مختلفی اعم از ویزای کاری، ویزای سرمایه‌گذاری، ویزای کارآفرینی و غیره ضروری است که می‌بایست توسط کارشناس رسمی دادگستری با صلاحیت مذکور تهیه و تائید گردند که در مجموعه ‌ایران کارشناس به‌صورت تخصصی و مطابق با استانداردهای بین‌المللی انجام می‌گردد، تمام دارایی‌های افراد شامل املاک و کارخانه‌ها، آپارتمان، خودرو، برند و امتیازات، سهام و غیره توسط کارشناسان رسمی دادگستری ارزیابی و به‌صورت گزارش رسمی جهت مهاجرت و ارائه به سفارت تهیه و تنظیم می‌گردد.

ارزیابی کارخانجات جهت مهاجرت:

کارخانه به‌عنوان یکی از دارایی‌های اشخاص جهت مهاجرت در ارزیابی به سه بخش تقسیم می‌شود که توسط کارشناس رسمی با صلاحیت مربوطه ارزیابی آن انجام می‌گردد.

ارزیابی کارخانه شامل چه مواردی است؟

  1. عرصه: بخشی از کارخانجات ایران در داخل مجموعه‌ای ساماندهی شده از واحدهای صنعتی بنام شهرک‌های صنعتی مستقرشده‌اند عرصه کارخانجات از شرکت شهرک‌های صنعتی به اشخاص و واحدهای صنعتی واگذار می‌شود و سندی تحت عنوان دفترچه واگذاری زمین به واحد صنعتی که در ارزیابی کارخانجات معادل سند مالکیت است بنام واحد صنعتی صادر می‌شود و ارزیابی کارخانه‌ها با توجه به موقعیت مکانی و قرارگیری عرصه آن در شهرک‌های صنعتی یا خارج آن و نوع سند و دفترچه واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی و همچنین دسترسی‌ها و امکانات زیربنایی زمین کارخانه بستگی دارد.
  2. اعیان: ارزیابی اعیان کارخانه یا بنای آن دربردارنده‌ی تمامی هزینه‌های صفرتا صد ساخت آن اعم از هزینه‌های مجوز احداث، خاک‌برداری و مسطح سازی زمین، طراحی نقشه‌ها، نظارت و هزینه‌های اجرا، هزینه‌های مصالح موردنیاز ساخت و اجرای آن با استانداردهای واحدها و سوله‌های صنعتی و حق‌الزحمه و غیره می‌باشد که ارزیابی عرصه و اعیان توسط کارشناس رسمی دادگستری رشته راه و ساختمان در مجموعه ‌ایران کارشناس انجام می‌شود.
  3. ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی کارخانجات: ارزیابی تجهیزات و ماشین‌آلات کارخانه جهت مهاجرت با در نظر گرفتن عوامل مؤثری مانند برند، سال ساخت و با توجه به استهلاک آن‌ها قیمت روز آن توسط کارشناس رسمی دادگستری رشته ماشین‌آلات و تأسیسات کارخانجات برآورد می‌شود.

ارزیابی املاک، آپارتمان، ساختمان جهت مهاجرت و سفارت:

ارزیابی املاک شامل دو بخش عرصه و اعیان است که مهم‌ترین عامل در ارزش‌گذاری ملک ارزش عرصه آن است که به عواملی ازجمله کاربری، دسترسی، موقعیت مکانی، ابعاد زمین، عرض معبر و غیره بستگی دارد و همچنین ارزش اعیان یا بنای احداثی ملک که شامل هزینه‌های احداث بنا و کیفیت ساخت، امتیازات و امکانات آن بستگی دارد که توسط کارشناس رسمی راه و ساختمان ارزیابی می‌شود.

ارزیابی خودرو جهت مهاجرت:

خودرو ازجمله دارایی‌های منقول فرد است که به دلیل قابلیت نقد شوندگی راحت‌تر و امکان انتقال پول حاصل از فروش آن، به‌عنوان یکی از دارایی‌های موردقبول و سهل‌الوصول در اخذ ویزاهای کاری، سرمایه‌گذاری و کارآفرینی جهت مهاجرت و کار است، ارزیابی خودرو جهت مهاجرت شامل تعیین اصالت خودرو، اثبات مالکیت فرد متقاضی و ارزش‌گذاری به قیمت روز بازار خودرو است. در دهه‌های گذشته رشد فزاینده قیمت خودرو، تنوع در برندها و مدل‌های خودرو، نحوه ارزیابی و قیمت‌گذاری این نوع دارایی را پیچیده ترکرده است.

استفاده از مطالب درگاه ایران کارشناس فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. © 2019 – 2024

سلام، بر روی نام اپراتور کلیک کنید. سپس در پنجره جدید وارد واتس اپ شده و با ما گفتگو کنید.

- از طریق واتس اپ با ما گفتگو کنید!
Close and go back to page